Yeni Kahramanlar Yaratmak! 3D Akademi 2099 TL İndirim Fırsatı

Merhaba Arkadaşlar,

Blogumu takip edenler bilirler ne kadar fazla çok şeyle uğraştığımı, takip ettiğimi ve araştırdığımı.. Bilim kurgu sever misiniz? desem... Bir çoğumuzun cevabı evettir sanırım... Özel karakterleri yaratanlar bunu nasıl yapmış diye çok merak ederdim.

Fırsatın indirimi 2099 TL değerinde bu indirim çekini 19,90 TL'ye sahip olabiliyorsunuz. 3D Akademi - AutoDesk Karakter Modelleme ve Animasyon Eğitim Programına sahip olabiliyorsunuz. Normal fiyatı ise 4158 TL bundan 2099 TL indirim yapılınca 2059 TL'ye bu eğitime sahip olabiliyorsunuz..




Programla ilgili 3d akademinin resmi web sitesindeki eğitim bilgilerini buraya yerleştiriyorum. Detayları okumak isteyenler burada bulabilirler...


Autodesk Maya Karakter Modelleme ve Animasyon

Süre: 128 saat
Autodesk firmasının dünyaca ünlü 3 Boyutlu Modelleme ve Animasyon programı olan Maya’nın, kullanıcı arabirimini, güçlü modelleme araçlarını ve gelişmiş animasyon tekniklerini, en iyi şekilde öğretmeyi hedefleyen ders içeriği ve uygulamalı projeleriyle eğitim vermekteyiz.  Bu sayede, Autodesk Maya Programı ile yeni tanışan ya da daha önce farklı 3D Modelleme programları kullanmış olan kişilerin projelerini ve hayallerini hayata geçirmelerini sağlamaktayız.
Türkiye’de bir benzeri olmayan ve Dünya standartlarındaki eğitim metodumuz, yaptıkları çalışmaları tüm Dünya’da tanınmış olan eğitmenlerimiz ile 128 saat süresince alacağınız eğitim programımız “Gör ve Uygula” prensibini temel alarak,  her ders sonunda bir “proje” bitirmenizi sağlar. Böylece, Autodesk Maya Programının gelişmiş modelleme, animasyon ve render araçlarına hakim olurken aynı zamanda sektör genelindeki çalışma prensibi olan ‘prodüksiyon ekibi’ kavramına alışır ve ‘grup çalışmasını’ önceden tecrübe etmiş olursunuz.
EĞITIM PROGRAMIMIZ SONUNDA NELER YAPABILECEKSINIZ?
·     Autodesk Maya Programının ara yüzüne tam hâkimiyet.
·     Modelleme çeşitleri ve teknikleri (nurbs ile dış yüzey oluşturarak, polygon ile örerek yada ekleme yaparak, deformasyon ile modelleme, subdiv ile detaylandırma vb.)
·     İleri Seviye Organik modelleme ( Kendi yüzünüz, insan vücudu, çizgi film karakteri, gerçekçi hayvan modelleri, fantastik karakterler, yaratık, bina, iç ve dış mekân vb.)
·     Kaplama, renklendirme ve dokulandırma (texturing teknikleri)(cam, metal, ahşap, plastik yüzeyler oluşturma, insan teni yapmak, kirli-paslı yüzeyler, photoshop ile desen oluşturma vb.)
·     Autodesk Maya Programını diğer programlardan ayıran en büyük özelliklerinden biri olan “paint effects” ile hazır modeller kullanarak sahne oluşturmak, objelerin hazır animasyonlarıyla hareket oluşturmak ve büyük sahneleri kısa sürede hazırlama teknikleri.
·     2 ve 4 ayaklı karakter iskelet sistemi oluşturma ve daha önceden modellenmiş olan karakterlere uygulanması ( modellenmiş karakterlerin anatomisine uygun iskelet sistemi yapma ve yerleştirme, ik handle aracı ile eklem yapılması ve hareket anatomisinin ayarlanması, eklem yerlerinin deri ile doğru etkileşmesini sağlamak için ağırlık boyama sistemi ile düzeltilmesi vb.)
·     İskelet Sistemi oluşturulmuş karakterlere hareket verilmesi (Animasyon teknikleri, iskelet sistemi hazır karakterleri yürüme, koşma, yüzme, paten yapma, dans etme vb hareketleri rigging tekniği ile yapmak, deformasyon animasyon tekniği ile konuşma, mimik, salınım, dalgalanma vb. hareketleri yaptırmak-blend shape-)
·     Işıklandırma ve Gölgelendirme Teknikleri (ışığın cam yüzeyde kırılması-refraction-, yansımalar-reflection-, yüzeylerdeki parlamalar-specular-, cam yüzeylerin bıraktığı gölgeler-caustic-, genel ortam aydınlatması-global illumination-, gerçekçi güneş ve gökyüzü yaratmak, tam ve yarı gölgeli alanlar, objelerin ışık geçirgenliği-raytrace-, sis yapımı ve renklendirmesi, ışık huzmeleri yapımı -volumetric ışıklar- vb.)
·     Bitmiş animasyon ve modellerin, Maya Software render motoru ile gerçekçi ya da çizgi film tarzında renderlarını almak.
·     Bitirme projesi ve ders genelinde King Kong, Yüzüklerin Efendisi, X-Men, Örümcek Adam gibi filmlerin kamera arkası izlenerek ve sınıf uygulamaları yapılarak benzer sahnelerin ve görsel efektlerin oluşturulması, bu sayede Pixar, Dreamworks, Digital Domain, LucasArts gibi sektör devlerinin kullandığı tekniklerin –pipeline- larını uygulamalı öğrenerek proje yapmak.


Saygılarımla...

0 yorum:

Yorum Gönder